Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2006

Εκκαθάριση

Όλο το Σαββατοκύριακο συμμάζευα το δωμάτιό μου.
Έχω μια τάση να μην πετάω τίποτα και ποτέ. Αποκόμματα, χαρτάκια, αποδείξεις, εισιτήρια, σημειώματα και γράμματα.
Όμως πλέον η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο και έπρεπε να προχωρήσω σε εκκαθάριση.
Δεν φαντάστηκα πως θα πόναγε τόσο.
Υπήρξα όμως αμείλικτη μπορώ να πω.
Και τώρα νιώθω περίεργα.
Σαν να απελευθερώθηκα, ένα πράγμα.
Και σαν να έζησα ξανά τη ζωή μου των τελευταίων δεκαπέντε χρόνων.

Υ.Γ.: Να μην ξεχνάω να πετάω πράγματα από ότι τελειώνει, για να μην χρειάζεται να τα ξαναζώ όταν τα έχω ξεχάσει..



5 σχόλια:

Carrie Vs Bridget είπε...

Υ.Γ.: Να μην ξεχνάω να πετάω πράγματα από ότι τελειώνει, για να μην χρειάζεται να τα ξαναζώ όταν τα έχω ξεχάσει..

Πω πω... Αν και ακούγεται λογικό δε μπορώ να το κάνω. Φυλάω τα πάντα, σε κούτες και κουτάκια. Και πράγματι κάποια από αυτά τα ενθύμια τώρα με πονάνε. Αλλά ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα μπορώ να τα βλέπω και να θυμάμαι μόνο τα ευχάριστα, αυτά που θα θέλω να ξαναζήσω...

unapatatras είπε...

εγώ πάλι, αν και δε θα είναι τόσο επίπονο γιατί έχουν προηγηθεί ενδιάμεσα πολλές εκαθαρίσεις και επιχειρήσεις-σκούπα, διακατέχομαι από τέτοια άρνηση και αναβλητικότητα τα τελευταία 1-2 χρόνια μπορώ να πω που περιμένω τη στιγμή -που δε θα αργήσει- που δε θα χωράω πια στο σπιτάκι και εγώ και το χάος μου και για να μη με πετάξει στο δρόμο, θα αναγκαστώ να το οργανώσω!

υ.γ. ξαναζείς και ωραία πραματάκια όμως :-) θυμάμαι τα γράμματα πολύ αγαπημένου μου φίλου από το στρατό! το πόσο γέλασα ξαναδιαβάζοντάς τα δεν περιγράφεται!

mafalda είπε...

carrie vs bridget: Μπα, κατάλαβα την τελευταία φορά πως ότι πονάει δεν σταματάει απλά γιατί πέρασε καιρός. Άλλωστε για όμορφες αναμνήσεις τέτοιων τελειωμένων καταστάσεων δεν χρειάζεσαι ενθύμια.

unapatatras: Με σε αυτό το σημείο έφτασα και προχώρησα σε εκκαθάριση. Άντε και επειδή φαίνεσαι καλό παιδί, τα ευχάριστα μπορείς να τα κρατάς, αν έχεις που να τα βάλεις πάντα!

Ανώνυμος είπε...

Σίγουρα δεν χρειάζονται ενθύμια αλλά γιατί να τα πετάς; Έχω κρατήσει κάτι απ΄όλα όσα έζησα και μέτρησαν για μένα και για τα καλά αλλά και για τα κακά. Υπάρχουν στο μυαλό μου, στην καρδιά μου και στο σπίτι μου! :))
Απλά αυτά που ακόμα με ενοχλούν αποφεύγω να τα ψαχουλεύω άλλωστε αυτά είναι και πιο πολύ κολλημένα στο μυαλό οπότε ένα ενθύμιο είναι απλά μία ακόμα αφορμή για σκέψεις.
Πω πωωωω ανάλυση που έκανα πάλι...καλώς σε βρήκα mafalda(το nick σου μου τράβηξε την προσοχή...πολύ αγαπημένο μου κόμικ)!!

mafalda είπε...

Γεια σου Γωγώ!
Καλώς σε βρήκα κι εγώ :)
Καταλαβαίνω τι θες να πεις, αλλά όταν φτάνεις στο σημείο να μη χωράς στο δωμάτιό σου και μπαίνεις σε τέτοιες διδικασίες.. ε, εύχεσαι να τα είχες πετάξει νωρίτερα!!