.. αλλά όποτε κάποιος λέει "δομημένα ομόλογα" τα αυτάκια μου ακούνε "γ#@$μένα ομόλογα".
Και το πρόβλημα δεν είναι τι ακούω, το πρόβλημα είναι τι λέω. Ούτε μια κουβέντα της προκοπής δεν μπορώ να κάνω, σοβαρός άνθρωπος!
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γρήγορες σκέψεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Γρήγορες σκέψεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Παρασκευή 4 Μαΐου 2007
Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2007
Εσείς έχετε κόμπλεξ??
"Μόνο όποιος έχει κόμπλεξ πιστεύει πως πρέπει να δηλώνει αντιδεξιός"
Όχι, η δήλωση δεν προέρχεται από στέλεχος της κυβερνητικής παράταξης, αλλά από την κα. Αλέκα Παπαρήγα, Γραμματέα του ΚΚΕ, η οποία πρόσθεσε "εμείς δεν έχουμε κόμπλεξ"...
Κατά τη γνώμη μου η πιο βαρύνουσα πολιτική δήλωση του 3ημέρου της προτάσεως δυσπιστίας, και από τις πιο δυνατές που έχω ακούσει!
Όχι, η δήλωση δεν προέρχεται από στέλεχος της κυβερνητικής παράταξης, αλλά από την κα. Αλέκα Παπαρήγα, Γραμματέα του ΚΚΕ, η οποία πρόσθεσε "εμείς δεν έχουμε κόμπλεξ"...
Κατά τη γνώμη μου η πιο βαρύνουσα πολιτική δήλωση του 3ημέρου της προτάσεως δυσπιστίας, και από τις πιο δυνατές που έχω ακούσει!
Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2007
Πάρε κόσμε..
Φύλλα ελιάς πωλούνται,
λιανική - χοντρική,
σε τιμή ανταγωνιστική.
Αράντιστα, αβασάνιστα, εχέμυθα.
Πληροφορίες εντός..
λιανική - χοντρική,
σε τιμή ανταγωνιστική.
Αράντιστα, αβασάνιστα, εχέμυθα.
Πληροφορίες εντός..
Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2007
Είμαστε ίσως η μόνη χώρα στον κόσμο..
... που ενώ θέλουμε ΟΛΑ να αλλάξουν
δεν θέλουμε να αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ για να γίνει αυτό..
ΥΓ. Όποιος πήρε το μαγικό ραβδάκι,
να το φέρει πίσω!
δεν θέλουμε να αλλάξει ΤΙΠΟΤΑ για να γίνει αυτό..
ΥΓ. Όποιος πήρε το μαγικό ραβδάκι,
να το φέρει πίσω!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)