Πέμπτη 28 Ιουνίου 2007

Η ανατρεπτική δύναμη της αναποδιάς!

Στο ένα φεγγάρι κάποτε που πήγαινα γυμναστήριο, έπεσα πάνω σε ένα παράδοξο για μένα, που προκαλούσε την ευθυμία όλων των γυναστών: Που λέτε ήμουν χρόνια αγύμναστη, με πρόβλημα στα γόνατα (όπερ σημαινει ούτε σκάλες ανεβοκατεβαίνω!) και συστηματική καπνίστρια.

Και όμως οι γυμναστές έκπληκτοι αντιμετώπιζαν την χαρακτηριστική ευκολία με την οποία έκανα κάθε είδους ασκήσεις, και εύθυμα αντιμετώπιζαν, στη συνέχεια, την ανικανότητά μου να σύρω τα χέρια μου..

Ειλικρινά τόσο αγύμναστα χέρια δεν έχετε ξαναδεί, στην τρίτη επανάληψη εκλιπαρούσα να σταματησω, εγώ, που μια μέρα με ξέχασαν σε κοιλιακούς για να δουν πόσους αντέχω.

Το παράδοξο αυτό με απασχόλησε και με απασχολεί ακόμα και τώρα, και ανακάλυψα μια ανατρεπτική δυναμική γυμναστική για τα χέρια που -πιστέψτε με- πιάνει... Με παρακολουθείτε?

Πιάνουμε την βεντάλια με το ένα χέρι και την κινούμε πάνω κάτω με δύναμη για δέκα λεπτά. Μετά αλλάζουμε χέρι και επαναλαμβάνουμε για άλλα δέκα λεπτά κοκ. Η δύναμη ρυθμίζεται από την ποσότητα του αέρα που παράγεται. Δεν διακόπτουμε την άσκηση ποτέ για να μην πάθουμε θερμοπληξία!!!

(Έτσι δε θα αντιμετώπιζε η Πολυάννα το γεγονός ότι με τέτοιο καύσωνα το κλιματιστικό στο γραφείο παραμένει χαλασμένο και ο *&^$#%^&(#$ εξακολουθεί να υπόσχεται πως θα το φτιάξει???)

5 σχόλια:

Lote Alcarin είπε...

Πωπω... Πάντως μέχρι την τελευταία παράγρα;φο το καταφχαριστήθηκα!
Εγλω σου μιλάω από το φρεσκοκλιματιζόμενο δωμάτιο μου. Ετοιμάζομαι να κοιμηθώ πρώτη όρά μετά από 5 μέρες! Καλημέρα!!!!!!!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Κι εμένα μου άρεσε πολύ το κείμενο. Αλλά γυμναστική με τέτοια ζέστη; Δε βάζεις κανένα ανεμιστήρα (είναι και οικολογική λύση);

Μαύρος Γάτος είπε...

Άντε, και πρωταθλήτρια στο Bras de fer !!!!!

Σ;)))))

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

βρες παρέα και πήγαινε. Κι εγώ πάω με παρέα και είμαι καπνιστής!

jul είπε...

Γυμναστήριο???
ΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑΠΑ...
Βεντάλια και πάλι βεντάλια!!!!!!