Παρασκευή 15 Ιουνίου 2007

Ναι, επιτέλους το καλοκαίρι με βρήκε!

Είχα ένα πρόβλημα φέτος να συντονιστώ με το γεγονός ότι το καλοκαίρι ΗΡΘΕ!!

Μίλαγα για αυτό λες και περίμενα να έρθει, σύντομα αλλά όχι ακόμα. Ούτε το γεγονός ότι έφτασε μέσα Ιουνίου έκανε δουλεια!

Χτες όμως, επιτέλους, το καλοκαίρι με χτύπησε κατακούτελα.. Λυκαβητός, συναυλία, placebo, κόσμος, καλαμποκάκι, χεράκι να κρατάω (καλά αυτό είναι all weather, ευτυχώς!!!), και άαααραγμα.

Η συναυλία πάρα πολύ καλή, αλλά ομολογώ πως πιο πολύ απόλαυσα το κλίμα.Ρούφαγα τον κόσμο (καλά μιλάμε τίγκα) που φώναζε, χόρευε, τραγουδούσε, χτύπαγε παλαμάκια (θα έλεγα με τα χέρια ψηλά, αλλά δεν με πληρώνει η coca cola δυστυχώς για να το πω), και ξεκουραζόμουν. Να πάμε και μια θάλασσα και είμαι κομπλέ!

Βέβαια, δεν μπορώ να αντισταθώ και θα πω και το παράπονό μου. Μου πρότεινε ο φίλος μου να ανέβουμε με το τελεφερίκ, να πάμε για καφέ πάνω και μετά με τα πόδια στο θέατρο. Φτάνοντας στο τελεφερικ βρίσκουμε το μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων εκτός λειτουργίας και κόβουμε τα εισιτήρια στο γκισέ. 5,50 ευρώ το άτομο, για να διαπιστώσουμε στο πάνω μηχάνημα ότι μας έκοψε διπλής διαδρομής, χωρίς όμως να μας ρωτήσει. Οπότε λέμε να επιστρέψουμε και με το τελεφερίκ, μόνο που στην επιστροφή δεν μας δέχτηκε τα εισιτήρια. Συγνώμη, αλλά εγώ μπήκα χωρίς να πάρω καινούριο αφού το είχα πληρώσει.

Τέρμα η παρένθεση... Ααχχχ, καλοκαιράκι.. Καλά που ήρθε και η συναυλία να μου το θυμίσει!

10 σχόλια:

Γκρινιάρης είπε...

Συναυλία Placebo στο Λυκαβητό; Και καλαμποκάκι να μασουλάμε; Μια χαρά μου ακούγεται!

Άντε, καλό καλοκαίρι να' χουμε! :)

mafalda είπε...

Όχι μια χαρά Γκρινιάρη μου, super ήταν! Σαν να πήγα διακοπές ένα πράγμα!

Τελικά το μυαλό είναι που θέλει να ξεφεύγει για να ξεκουραστούμε..

Καλό καλοκαίρι και σε σένα!!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

καλή μας εποχή!

It's in the water, baby...

Lote Alcarin είπε...

Όλους μας έπιασε το καλοκαίρι... Όλο θέλω να το αγνοήσω μέχρι να πάρω άδεια, και όλο κάποιος μου το θυμίζει!!! Αχ!!!! Όμορφα mafy, όμορφα! And the summer is still young!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Με το καλό και με ζέστη μπήκε το καλοκαιράκι και ήδη ζηλεύουμε όσους πηγαίνουν σε παραλίες.

mafalda είπε...

σπύρο,

καλό καλοκαιράκι να έχουμε φίλε μου!

lote μα γιατί να το αγνοήσεις? Είναι τόσο όμορφα (ακόμα και αν έχεις πολλήηηηηηηηηη δουλειά!)
Άντε να σε ξαναβρούμε κιόλας σιγά σιγά!

δείμο
πωπω, είπες για παραλίες, είσαι και από θεσσαλονίκη, απλά μου θύμισες την Επανομή!!
Θα πάμε βρε και εμείς για μπανάκι..

Maria Iribarne είπε...

Αχ, όμορφα είναι, εμένα πάλι τώρα με τον καύσωνα βρήκε να με πιάσει η εργασιομανία μου (η ανωμαλία, ως γνωστόν, δεν πάει στα βουνά!). Έτσι όμορφα πάντα, ακόμη κι όταν χειμωνιάσει...

mafalda είπε...

Μαρία προφανώς εσύ είσαι παιδί της άνοιξης που είχες χάσει τα μυαλά σου! Αρκεί να έχεις αρκούδο, γιατί στο γραφείο μου χάλασε και η ανατροφή μου δεν μου επιτέπει να εκφραστώ για τον ιδιοκτήτη...
*&^&%^%$^&*@...

jul είπε...

Το καλαμποκάκι ειναι MUST για το καλοκαίρι....

mafalda είπε...

Μην τα λες σε μένα, jul, εγώ τα ξέρω..
Κάποιος άλλος να τα ακούει που με λέει κότα (την ώρα που τρώει το καλαμποκάκι του βεβαίως βεβαίως)!!!!!