Πέμπτη 26 Ιουλίου 2007

Πένθος

Μαύρη είναι η ψυχή μου, μαύρη είναι όλη η Ελλάδα.
Πένθος νιώθω, πολύ βαρύ μάλιστα.
Σχεδιάζω διακοπές, ετοιμάζομαι για συναυλίες, νιώθω χαρούμενη για την καινούρια φωτογραφική μηχανή που αγόρασα και μετά..
πένθος και μαυρίλα και ντροπή.
Οι εικόνες που βλέπω μου θυμίζουν κάποιες άλλες, δύο καλοκαίρια πριν μόνο που εκείνες τις έβλεπα από κοντά και έκλαιγα και φοβόμουν για το σπίτι μου και πόναγα για τα δεντράκια που πάνω τους ξεκούραζα τα μάτια μου από την ένταση του καθημερινού άγχους.
Τις ίδιες εικόνες βλέπω ξανά συνέχεια..
Τις ξύλινες κολώνες της ΔΕΗ να έχουν καεί και να κρέμονται 
από τα σύρματα και να πηγαίνουν πέρα δώθε.. 
Τεράστια δέντρα να έχουν πάρει φωτιά οι κουφάλες τους και 
από πάνω αυτά να στέκονται πράσινα και φουντωτά για λίγο ακόμα...
Και παντού γύρω στάχτη και μαυρίλα και γύμνια και ερημιά..
Να καταπίνεις την σκόνη και να ξεχνάς τι σημαίνει υγρασία..
Και να κλαις, όχι από τον καπνό, αλλά από απελπισία και ανημπόρια και θυμό..

Δεν μπορώ καν να ακούω ποιος φταίει ποιος δε φταίει..
Όλη η Ελλάδα μαύρη..
Πένθος μόνο.
Τελικά στα νεκροταφεία πρέπει να μαζευτούμε
να θάψουμε την Ελλάδα και τις ζωές μας όλοι..

7 σχόλια:

Tasis Plisis είπε...

Δε θα μπορουσα να διαφωνησω με τη τελευταια παραγραφο σου.

Δέσποινα είπε...

Ετσι ακριβώς νιώθω και εγώ mafalda. Δεν μπορώ να χαρώ τίποτα. Σήμερα έχω συναυλία, σε δύο μέρες φεύγω για διακοπές και παρ όλα αυτά δεν μπορώ να χαμογελάσω. Πονάω και θλίβομαι και οργίζομαι γιατί ξέρω ότι δεν υπάρχει επιστροφή. Ηταν να μην γίνει το κακό. Απαξ και έγινε τέλος. Τα δάση δεν πρόκειται να ξαναγίνουν όπως ήταν. Ο ασθενής ξεψυχάει. Την ώρα θανάτου περιμένουμε να ανακοινώσουμε.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πραγματικά είναι μεγάλος ο πόνος με όσα βλέπουμε. Ακόμα μεγαλύτερος όταν βλέπουμε ανίκανουης να καθορίζουν τη μοίρα του τόπου.

Γκρινιάρης είπε...

Χτες είδα για τις φωτιές στην Ελλάδα και στις Αγγλικές εφημερίδες. Έχω στενοχωρηθεί πολύ. Κρίμα, δε μου βγαίνει κάτι άλλο. Όχι οργή, αυτή την ένιωθα στην αρχή, και θα τη νιώσω και μετά. Λύπη και πόνος.

Ανώνυμος είπε...

όπως πολύ καλά ξέρετε, οι φωτιές, ειδικά φέτος, δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Όλα τα βαλκάνια καίγονται αυτή τη στιγμή και δεν ξέρουμε που και πότε θα σταματήσει αυτό. Ο καιρός φέτος έχει σχηματίσει ένα εκρηκτικό κοκτέιλ που σε συνδυασμό με την ανθρώπινη παρέμβαση και αδιαφορία έχει φέρει τη καταστροφή. Τουλάχιστον την επόμενη φορά που θα πάτε μια εκδρομή θυμηθείτε να μην αφήσετε τα σκουπίδια σας και αν βρείτε και κανένα στο διάβα σας μαζέψτε το. Μην αρκεστείτε μόνο στη κριτική για το βλάκα που το άφησε. Επίσης ήθελα να πω τούτο: ας μην κάνουμε τα πράγματα περισσότερο δραματικά από ότι είναι. Η φωτιά στο δάσος είναι αναγκαία μερικές φορές για την αναγέννηση και την επιβίωσή του. Καίγονται σπίτια και αυτό είναι δυστύχημα και καταστροφή μεγάλη αλλά από την άλλη...τι δουλειά έχουν τα σπίτια μέσα στο δάσος?

Τελευταίος είπε...

mafalda, θα συμφωνήσω με σένα και με τα σχόλια των πιο πάνω από μένα.
Έχω απαντήσει στις απορίες σου με νέο ποστ που δημοσίευσα και ελπίζω να έχω ρίξει λίγο φως σ' αυτά που με ρωτάς.

david santos είπε...

That this weekend either of peace and happiness for all the people of Greece. It does not have plus a fire