Δευτέρα 16 Απριλίου 2007

Jesus Christ Superstar

Η ιστορία μου με τη συγκεκριμένη ροκ όπερα ξεκινάει από παλιά και συγκεκριμένα από το Λύκειο. Κολλητός μου φίλος τότε, παθιασμένος με τη μουσική πιανίστας, μιλούσε για την μουσική αυτή σαν να ήταν η αποκάλυψη.. Για χρόνια μπαίναμε σε όποιο δισκάδικο - βιντεο κλαμπ βλέπαμε στο δρόμο μας να ψάξουμε να το βρούμε.
Δεν το βρήκαμε ποτέ.
Ξέρω όλα σχεδόν τα τραγούδια γιατί μου τα τραγουδούσε ο φίλος μου. Τα έπαιζε και στο πιάνο, αφού είχε εξαιρετικό μουσικό αυτί. Ποτέ όμως δεν άκουσα το cd, ποτέ δεν είδα την ταινία.

Πριν λίγο καιρό, με το που έμαθα ότι έρχεται η παράσταση στην Αθήνα, αναφώνησα δεν την χάνω με τίποτα! Μετά έμαθα τις τιμές και κλονίστηκα λίγο. Είπα και ένα "άι στο διάολο, σιγά μην τους τα δώσω". Η αλήθεια είναι πως έχουν χάσει την μπάλα με τις τιμές των εισιτηρίων εντελώς.
Με έτρωγε όμως. Τελικά οι αντιστάσεις μου έπεσαν, τόσα λεφτά ξοδεύω από εδώ και από εκεί, χαλάλι. Μετά διάβασα πως πρόκειται για μοντέρνα μεταφορά, πως φοράνε δερμάτινα κλπ. Χαλάστηκα λίγο, αλλά σκέφτηκα, "σιγά, εγώ για τη μουσική πάω". Ξανακοίταξα και τις τιμές. Αποφάσισα να επενδύσω και στην αγορά ενός καλού ζευγαριού κυαλιών (δε θα μου πάει χαμένο, έτσι όπως ανεβαίνουν οι τιμές διαρκώς)και ήμουν έτοιμη να αγοράσω τα εισητήρια.
Και τότε, διάβασα, πως τα τραγούδια
ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΕΘΝΙΚ. Με την έγκριση του Andrew Lloyd Webber, λέει, αλλά έλεος. Αυτό δεν είναι το Jesus Christ Superstar! Μόνο οι στίχοι έχουν μείνει οι ίδιοι.
Τελικά δε θα πάω. Αλλά χαίρομαι που έρχεται η παράσταση, γιατί επ' ευκαιρίας πωλείται το soundtrack και το έχω ήδη στα χέρια μου. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να αγοράσω το dvd, αλλά ελπίζω πως λόγω ζήτησης θα φέρουν και άλλα και θα το αγοράσω αμέσως.





Και θέλω να πω το παράπονό μου επίσης. Που θα πάει αυτή η κατάσταση με τις τιμές? Γενικά μου αρέσει να πηγαίνω σε συναυλίες και παραστάσεις που έρχονται στην Ελλάδα. Είχα πάει ας πούμε και στο Cats και ήταν υπέροχο. Αλλά και να μη μου άρεσε δεν θα μετάνιωνα που πήγα, γιατί πρόκειται για μια τεράστια δουλειά με τεράστιο μύθο. Έχω πάει σε συναυλία μόνο και μόνο γιατί ήθελα να ακούσω ένα τραγούδι live. Και το άκουσα. Προσπαθώ να παρακολουθώ ό,τι μεγάλο έρχεται, ακόμα και αν δεν είμαι τρελή θαυμάστρια. Όμως πλέον δεν αντέχω να τα παρακολουθώ. Και τρελαίνομαι, αλήθεια σας λέω. Και αναρωτιέμαι, μήπως είμαστε πλούσιοι και εμείς δεν το έχουμε καταλάβει, αλλά το ξέρουν οι εταιρείες που ρυθμίζουν τα εισιτήρια?









9 σχόλια:

Lote Alcarin είπε...

Εμ. Καλά τα λες. Να πρέπει να δώσεις τόσα λεφτά.. Δεν ξέρω πως έχουν γίνει τόσο ακριβά τα πράγματα..... Στο κάνουν αδύνατο να παρακολουθήσεις πέρα από τα βασικά. Και άντε και εγλω είμαι στα πρόθυρα της πτώχευσης./ Ξέρω και άλλους που δεν είναι και δυσκολεύονται...
Όσο αφορά μπορείς πάντα να νοικιάσεις το dvd, έχει έρθει εδώ και κάνα τρίμηνο στα videoclubs.
Καλο βράδυ!!!!

Lote Alcarin είπε...

Όσον αφορά την ταινία εννοούσα :P

jul είπε...

Στην δουλειά μας ήλθαν εκπτωτικά των 10€ το άτομο, και πάλι...οι τιμές ειναι εξωπραγματικές για αυτή και για αλλες παραστάσεις.....
Δεν πήγα σε πολλέ συναυλίες φέτος το χειμώνα γιατι οι τιμές ήταν άνω των 50€ και δεν είχα καμμία όρεξη να μου φευγουν τα 50ευρα χωρίς να το καταλαβαινω...και για μόλις 1,5 ώρα συναυλία....
Καπου ειχα διαβάσει ένα ολόκληρο άρθρο για τις συναυλίες και ότι πολύ καλλιτέχνες δεν ερχονται λόγω του ότι τα εισητήρια ειναι ΤΡΕΛΑ, οπότε και δεν ειχε την αναλογη ζήτηση.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πολύ ωραία μουσική. Είχε γίνει κάποτε και μούσικαλ ταινία με το συγκεκριμένο soundtrack. Το έχω σε cd από πολύ παλιά.

Ορθώς πάντως σχολιάζεις ότι οι τιμές ανέβηκαν στα ύψη. Και δεν είναι μόνο οι τιμές σε συναυλίες, αλλά και τα θέατρα και παντού.

mafalda είπε...

Μπράβο ρε παιδιά, με καταλαβαίνετε! Λέω και εγώ, μολύνθηκα πρόσφατα από οξεία τσιγκουνίτιδα των αδένων κουλτούρας μου και δεν το κατάλαβα?

lote alcarin: Το αγόρασα το dvd χτες!!! Σούπερ!

julia: Ναι αλλά το θέμα δεν είναι τα εκπτωτικά κουπόνια. Άσε, που έχεις δίκιο, η διάρκεια των συναυλιών έχει μειωθεί αισθητά. Αυτήν την πίκρα την πέρασα το καλοκαίρι στη συναυλίατου Sting ιδίως!

δείμος του πολίτη: Εγώ πάντως αν και το έψαχνα δεν το έβρισκα, τώρα όμως το έχω πλέον εις διπλούν και cd και dvd.
.. Και μετά γκρινιάζουν πως είναι άδεια τα θέατρα, και ο μέσος Έλληνας δεν έχει κουλτούρα. Φράγκα δεν έχει!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Εδώ για σινεμά δεν έχουν. Θα δίνουν τώρα 20 και 25 € για θέατρο που δεν το κατανοούν κιόλας;

mafalda είπε...

δειμο με συγχωρείς αλλά τώρα νομίζω είσαι λίγο άδικος.
Πιστεύω πως το θέμα της κατανόησης και της επιλογής θα πρέπει να το συζητήσουμε όταν και εφόσον είναι περισσότερο προσβάσιμα τα καλλιτεχνικά δρώμενα. Γιατί γνωρίζω πολύ κόσμο που θα ήθελε να πηγαίνει και δεν μπορεί.
Και ξέρεις το μυαλό θέλει ζόρισμα για να είναι σε εγρήγορση.. Σαν την προπόνηση ένα πράγμα. Για αυτό θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου!

Nicholas είπε...

Για όδο καιρό εσύ, εγώ και κάθε άλλος είναι διατεθειμένος να δίνει 50ευρα για να ακούσει 1 τραγούδι σε μια συναυλία και για όσο καιρό η καταναλωτική συνείδηση του Έλληνα είναι σε εμβρυικό στάδιο, οι εταιρίες θα χρεωνουν ό,τι θέλουν για συναυλίες CD και DVD και θα διώκουν τον χρήστη που κατεβάζει αρχεία μουσικής για να διατηρούν τα δεινοσαυρικά τους κεκτημένα.

mafalda είπε...

Καταλαβαίνω τι θες να πεις και συμφωνώ. Η ανοχή είναι η χειρότερη στάση..
Ποια είναι όμως η λύση?