Παρασκευή 13 Απριλίου 2007

Περίεργη διάθεση

Αυτές τις μέρες έχω μια περίεργη διάθεση. Δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτα, μα τίποτα απολύτως. Νιώθω μια απίστευτη κούραση, ή μάλλον όχι κούραση. Υπνηλία. Το μόνο που θέλω να κάνω είναι να κοιμάμαι. Έχω αποχαυνωθεί πλήρως και δεν έχω κουράγιο να πάρω τα πόδια μου.

Άλλες χρονιές, με το που έμπαινε η Άνοιξη, ξύπναγα, γέμιζα ενεργητικότητα και όρεξη, δε σταματούσα να κάνω πράγματα. Φέτος συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.. Λέτε να φταίει το γεγονός, ότι όλος ο χειμώνας ήταν μια παρατεταμένη άνοιξη?

Ελπίζω όχι, γιατί αυτό θα σημαίνει πως θα ξυπνήσω πάλι του χρόνου τέτοια εποχή!

5 σχόλια:

Νίνα είπε...

ασε μαφαλντα κι εγω μια απο τα ιδια..με ενα μηνα διαφορα..και πανω στη βαρεμαρα μου δηλωσα ερασμους περασα γερμανια και ξαναβρηκα τα κεφια μου =D! καλα δεν χρειαζεται να ξενιτευτεις κιολας, μην βλεπεις εμενα την τρελη =) βρες να κανεις κατι καινουριο κι ενδιαφερον =)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Εγώ αντίθετα άρχισα να νιώθω την άνοιξη στη λίπνιντό μου και τη διάθεση για βόλτες. Μια ανάπαυλα ήταν όμως το Πάσχα και αρχιζουμε και πάλι δυναμικά. Και γαμώ το οι γυναίκες άρχισαν πάλι να ξεντύνονται. Τι κάνουμε με τη λίνπιντο;

mafalda είπε...

nina: Μια χαρά έκανες κοπέλα μου.. άσε, εγώ όταν είχα την ευκαιρία να πάω erasmus την άφησα να φύγει..
ούτε ξέρω γιατί, απλά ποτέ δεν έκανα αίτηση! Μπα, έχω πράγματα να κάνω, και όταν τα κάνω δεν βαριέμαι. Για τις υπόλοιπες ώρες που βαριέμαι μιλάω (βλ. τις ώρες που πρέπει να δουλέψω!!)
Θα μου περάσει!

δείμος του πολίτη: Τι τραβάτε και εσείς οι κακόμοιροι άντρες.. Έχω να σου προτείνω πασατέμπο.. ή έστω ποπ κορν!! Να μην ευχαριστιέσαι το θέαμα???

Lote Alcarin είπε...

Κι εγώ τα ίδια καλή μου. Νομίζω πως επειδή καταλαβαινόμαστε, θα συμφωνήσω με την παρατεταμένη άνοιξη. Όταν είσαι μόνος κι έρμος στα γνωστά, ναι, να ανανεωθείς ανοιξιάτικα. Αν είσαι καλά όμως, και τρως γλυφιτζουράκι, τι να σου κάνει η άνοιξη. Όλα άνοιξη είναι. Μήπως δα, πρόλαβε να χειμωνιάσει φέτος? Πάντα τέτοια!!! Δεν πειραζει, η υπνηλία θα φύγει
!!!!

mafalda είπε...

lote alcarin: Από την άποψη αυτή πάντα άνοιξη είναι!
Αλλά από την άποψη της δουλειάς, κοιμάμαι όρθια και μου τη δίνει αυτό! Μένω πίσω και αγχώνομαι!
Μπα, θα το αλλάξω αυτο!!